Sunday, February 10, 2008

熬夜

it's been a few days i didn really sleep. my eyes feel so heavy. but still, i'm happy, for once, in a long time. she's finally speaking to me. for that i'm glad. for the first time since last year end,
我不再悲觀。
好希望這種感覺能繼續下去。
覺得我自己很坏,
爲了自己的利益,
我改變了他人的想法。
作夜,
我通宵煲粥,
多多少少也讓你更痛苦。
扯開了許多許多的疤痕
但我希望,
可以從中,
看到新的希望。
我並不會輕易地把你放開。
就算你不能接受我,
我還是會等。
等到你接受,
不然就等到我能放開的一天。

咖啡麻醉不了孤單
只會讓夜更長

我要的是一個能幫我解開心中的結,
體諒我,
愛我的人。
希望他能陪伴我,
走過一切一切。
你是我找的那個人嗎?

1 Comments:

Blogger J_C said...

很难得你的部落会出现华文字眼

February 12, 2008 at 5:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home